האם כל עסק יכול ליצור קהילה איכותית בפייסבוק

הפייסבוק היא אחד ממקורות התנועה הגדולים ברשת. מה שהתחיל כרשת חברתית במעגל סגור על ידי סטודנטים באוניברסיטה בארה"ב, התפתח להיות הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם ואחת הפלטפורמות שהגדירה בצורה יותר ברורה מהי רשת חברתית למעשה מה שפתח את הדלת לאימפריות רבות אחרות לאחר מכן העונות להגדרה "רשתות חברתיות". רק בישראל יש מיליוני אנשים המשתמשים בפייסבוק ורבים עושים זאת מדי יום. בשל עובדה זו בעלי עסקים רבים החלו להשקיע על פרסום ושיווק בפייסבוק כסף רב, זמן ומשאבים על מנת לקדם את העסק ולנצל את הבמה הזו להרחיב את המעגל הפרסומי של העסק. האם כל עסק יכול ליצור לעצמו קהילה איכותית של אוהדים ועוקבים? על כך נרחיב במאמר זה.

דף אוהדים בפייסבוק וכיצד הוא יכול לעזור לנו:

השלב הראשון בפרסום בפייסבוק או יצירת חשיפה לעסק היא על ידי פתיחת דף אוהדים. נכון שקודם פותחים פרופיל רגיל, אולם דף אוהדים הוא פלטפורמה שמאפשרת לנו להביא יותר מ5,000 חברים (כמו בפרופיל הפרטי) וניתן על פרופיל פרטי להקים כמה עמודים שרוצים. העמוד העסקי של העסק הוא המקום שבו ניתן יהיה לשתף את העוקבים שלכם בעמוד בתכנים, טיפים, מדריכים ולקדם את המכירות בעסק שלכם. כמובן שכדי לעשות זאת ולהשתמש בפייסבוק בצורה יעילה לצורך קידום מכירות והרחבת מעגל הלקוחות בעסק – תצטרכו לעשות את מה שלשמו נפתח הפייסבוק מלכתחילה וזה להתחבר לקהל שלכם ולחבר אותו אליכם.

איך להגדיל את קהל האוהדים בעמוד העסקי שלנו?

לאחר פתיחת העמוד העסקי יהיה עליכם לשתול את העיצובים בעמוד. אנו מדברים בעיקר על תמונת הפרופיל ותמונת הנושא של העמוד המהווים חלק פרסום מרכזי בעמוד. כמו כן במידה ואתם רוצים עמודי HTML מעוצבים בתוך העמוד, הרי שאיש מקצוע בתחום ידע לפתח לכם עמודים כאלה בתוספת תשלום או במסגרת האפיון שהוגדר מראש. בשורה התחתונה לאחר שתעצבו את העמוד העסקי שלכם ותעלו אליו כמה פוסטים ראשונים, תרצו וודאי להתחיל להביא את קהל האוהדים הראשון לעמוד שלכם. דעו כי לאחר שיהיו לכם 100 לייקים לעמוד העסקי לא תוכלו לשנות את השם שלו אלא על ידי פנייה לפייסבוק לקבלת אישור מיוחד. לכן חשבו היטב על שם העמוד שלכם. הבאת העוקבים הראשונים יכולה להיות על ידי שיתוף של העמוד לחברים שלנו. יש אפשרות לעשות זאת מתוך העמוד בתפריט הצדדי אתם תראו את האופציה לשתף את חברים שלכם בעמוד שיעשו לכם לייק ויעקבו אחר העסק שלכם. עוד אופציות להבאת תנועה ועוקבים לעמוד שלכם:

  • קידום ממומן דרך פייסבוק – תוכלו להשתמש במערכת הפרסום של פייסבוק, לשלם לפייסבוק כסף על מנת לקדם את דף האוהדים שלכם ולהביא אליו קהל אוהדים ממוקד לפי הסינון שלכם.
  • קידום העמוד שלכם בקבוצות – היו פעילים בקבוצות דיון בתחום שלכם ולא רק והוסיפו לפוסט תשובה שאתם נותנים לשאלות של אחרים שבעמוד שלכם יוכלו לקבל תשובות נוספות וטיפים נוספים בנושא.
  • הוסיפו את העמוד העסקי לאתר שלכם שתנועה המגיעה אל האתר שלכם מגוגל או מכל מקור אחר תוכל גם להיחשף לדף העסקי שלכם.

איך לחבר אלינו את הקהל בפייסבוק?

הבאת קהל העוקבים לעמוד הוא חלק חשוב אך לא פחות חשוב הוא החיבור של הקהל אליכם והחיבור שלכם אל הקהל. על מנת לחבר אליכם את הקהל חשוב לזכור שמדובר באנשים אמיתיים ואי אפשר רק לדחוף לכם הצעות מחיר כל היום או שיווק אגרסיבי של המוצרים והשירותים שלכם. אנשים עוקבים אחריכם ורוצים לקבל מכם גם ערך, טיפים, מדריכים, עזרה מקצועית – תנו להם סיבה להמשיך לעקוב אחריכם ולפנות אליכם כשהם יצטרכו את השירותים שלכם.

יש לך עסק בבת ים ואתם מחפשים קידום אתרים בבת ים? אנו ממליצים לכם ליצור קשר עם חברת השיווק והפרסום שנקראת לאוס מדיה ואינטראקטיב, המובילה את תחום הפרסום והקידום בישראל ובבת ים בפרט.

דילוג לתוכן